Producători

Cum sa amenajezi o sala de sedinte? Iata cateva sfaturi utile
Postat de         0Comentarii
Cum sa amenajezi o sala de sedinte? Iata cateva sfaturi utile

Sala de sedinte este una dintre cele mai importante incaperi dintr-un sediu de birouri. In interiorul ei se poarta negocieri cu clientii, se incheie parteneriate, se iau decizii importante pentru firma si se tin sedintele.
De aceea, aceasta incapere trebuie sa fie amenajata cu simt de responsabilitate si bun-gust. Ea trebuie sa inspire profesionalism si creativitate! Iata cateva sfaturi utile pentru amenajarea unei astfel de sali!


Alege cu atentie mobilierul


Piesele nepotrivite de mobilier le pot transmite clientilor mesaje gresite, iar in loc sa ii convingi sa apeleze la serviciile tale, risti ca ei sa refuze vehement, deoarece nu vor avea incredere in ceea ce le poate oferi compania ta.
De aceea, spatiul in care ii inviti la o discutie pe viitorii tai colaboratori trebuie sa fie bine amenajat. In primul rand, trebuie sa alegi o masa sala de sedinte de calitate, cu un design simplu, dar elegant. Este recomandat ca aceasta sa aiba o forma rotunjita pentru ca toti interlocutorii sa poata avea contact vizual atunci cand poarta o discutie.
Totodata, asigura-te ca alegi scaune care se potrivesc cu masa si care sunt confortabile, pentru ca interlocutorii sa nu simta disconfort atunci cand poarta discutii de business cu tine. Scaunele trebuie sa fie si usor de transportat, pentru a putea fi deplasate rapid la persoanele care vor avea nevoie de ele.


Asigura-te ca biroul detine sisteme de afisare


Pentru ca fiecare conferinta sau sedinta sa se desfasoare intr-un mod profesional, ai nevoie de sisteme de afisare, precum tabla magnetica sau flipchart-ul. Cele doua produse sunt practice, imbunatatesc decorul salii, permit notarea celor mai importante idei si faciliteaza memorarea lor de catre interlocutori.
In plus, avansul tehnologic trebuie sa fie vizibil in sala de sedinte a firmei tale, deoarece va usura desfasurarea conferintelor si va stimula progresul in domeniul de activitate pe care l-ai ales.

Indreapta-ti atentia catre piesele de mobilier si accesoriile pentru arhivarea documentelor


In cazul in care activitatea angajatilor tai implica, printre altele, crearea si redactarea multor documente, atunci trebuie sa te asiguri ca in sala de sedinte ai si accesorii destinate arhivarii si organizarii lor, asa cum sunt bibliorafturile, dosarele sau clipboard-urile.
Totodata, pentru ca aceste accesorii sa poata fi gasite usor, trebuie sa iti dotezi biroul cu un dulap metalic, un dulap din lemn sau cu o coloana rotativa pentru bibliorafturi.

Nu neglija confortul termic

Nimeni nu isi doreste sa participe la o conferinta intr-o incapere in care este prea cald, prea frig sau care are un aer incarcat. De aceea, este recomandat sa optezi pentru sisteme de ventilatie si incalzire performante. In acest mod, vei reusi sa creezi mediul perfect pentru discutiile cu angajatii, dar si pentru cele cu potentialii clienti!
Asadar, nu este greu sa ai o sala de sedinte primitoare si bine amenajata, dar este important sa tii cont de sfaturile de mai sus si sa investesti numai in lucruri de calitate superioara. Pentru a atrage cat mai multi clienti, dar si pentru a mentine o relatie buna cu angajatii tai, trebuie sa te asiguri ca aceasta incapere este dotata cu mobilier de top si cu dispozitive performante!

Comentarii

Autentificati-va pentru a posta comentarii