×
Informații legislative

Când vizitați un site web, acesta poate stoca sau prelua informații în browser-ul dvs., mai ales sub forma "cookie-urilor". Aceste informații, care ar putea fi despre dvs., despre preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. (computer, tableta sau telefon), sunt utilizate în cea mai mare parte pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum vă așteptați. Puteți afla mai multe despre modul în care folosim cookie-urile pe acest site și pentru a împiedica setarea cookie-urilor esențiale, făcând click pe diferitele rubrici ale categoriilor de mai jos. Totuși, dacă faceți acest lucru, aceasta poate afecta experiența dvs. pe site și serviciile pe care le putem oferi.

Mese si bancuri de lucru

Daca esti in cautarea unui banc de lucru sau a unei mese de lucru de cea mai buna calitate, te afli in locul potrivit!

OfficeClass.ro iti pune la dispozitie o gama larga de mese si bancuri de lucru la cele mai bune preturi, fabricate din lemn de fag si otel de calitatea I. Fie ca optezi pentru mobilier de cantina colorat (1 masa si 4 scaune) s...

Daca esti in cautarea unui banc de lucru sau a unei mese de lucru de cea mai buna calitate, te afli in locul potrivit!

OfficeClass.ro iti pune la dispozitie o gama larga de mese si bancuri de lucru la cele mai bune preturi, fabricate din lemn de fag si otel de calitatea I. Fie ca optezi pentru mobilier de cantina colorat (1 masa si 4 scaune) sau pentru un banc de lucru clasic ori cu sertare, dulap si sertare, ai garantia unor produse de calitate si durabile.

Scopul echipei noastre de profesionisti este de a-ti proteja bugetul si a-ti furniza cel mai bun banc de lucru, precum si alte piese de mobilier de birou importante pentru business-ul tau. In plus, la OfficeClass.ro Birotica si Papetarie, te bucuri de multe alte avantaje: livrare rapida, calitate ireprosabila, bonusuri, vouchere si produse cadou.

Nu ezita! Comanda online un banc de lucru sau o masa de lucru care sa completeze mobilierul de birou din locul in care iti desfasori activitatea! Oferim livrare gratuita oriunde in tara pentru comenzi mai mari de 180 Lei.

Mai multe

Mese si bancuri de lucru

pe pagină
Se afişează 1-36 din 37 articole
Se afişează 1-36 din 37 articole
Instrumente de scris obisnuite vs pixuri de lux - diferente intre ele 08/10/2021 14:38:08

Instrumente de scris obisnuite vs pixuri de lux - diferente intre ele

Care sunt diferentele dintre instrumentele de scris obisnuite si pixurile de lux? Multi dintre clientii nostri ne intreaba care sunt deosebirile dintre instrumentele de scris obisnuite si pixurile de lux si daca diferenta de pret, care poate ajunge chiar si la cateva sute de lei, este justificata. Pentru a raspunde acestor curiozitati firesti, am conceput un articol in care comparam doua astfel de produse din oferta OfficeClass.ro. Pentru relevanta si pentru a pastra proportiile, nu am ales doua instrumente aflate la extreme, din punctul de vedere al valorii lor, ci doua pixuri cu preturi medii, pentru categoria din care fac parte. Mai precis, vom pune fata in fata modelele Schneider...

Vezi mai mult
Distrugere documente arhiva – iata cum trebuie procedat! 31/08/2021 11:09:58

Distrugere documente arhiva – iata cum trebuie procedat!

Orice institutie si corporatie stie ca siguranta documentelor este esentiala, motiv pentru care apeleaza la un procedeu de distrugere documente arhiva si alte acte importante. Exista nenumarate motive pentru care utilizarea unui distrugator de documente trebuie pusa in practica de toate companiile. Dincolo de faptul ca maculatura inutila poate ocupa foarte mult spatiu, exista si riscul ca informatii pretioase pentru firma sa ajunga la persoane periculoase. In plus, documentele contin date personale ale angajatilor, numele si prenumele acestora, numarul de telefon, adresa de domiciliu, datele bancare si multe altele. Nu in ultimul rand, trebuie amintite si actele, contractele sau...

Vezi mai mult
Cum sa amenajezi o sala de sedinte? Iata cateva sfaturi utile 17/07/2021 11:48:17

Cum sa amenajezi o sala de sedinte? Iata cateva sfaturi utile

Sala de sedinte este una dintre cele mai importante incaperi dintr-un sediu de birouri. In interiorul ei se poarta negocieri cu clientii, se incheie parteneriate, se iau decizii importante pentru firma si se tin sedintele.De aceea, aceasta incapere trebuie sa fie amenajata cu simt de responsabilitate si bun-gust. Ea trebuie sa inspire profesionalism si creativitate! Iata cateva sfaturi utile pentru amenajarea unei astfel de sali! Alege cu atentie mobilierul Piesele nepotrivite de mobilier le pot transmite clientilor mesaje gresite, iar in loc sa ii convingi sa apeleze la serviciile tale, risti ca ei sa refuze vehement, deoarece nu vor avea incredere in ceea ce le poate oferi compania...

Vezi mai mult